Hästar&Galleria♥

Idag var jag och Petra Mightystar och kollade in de nya Morganhästarna i Firgrove, härligt med nya hästar som vanlig! Ska nog ändå spara till en av de första som kom, den cream-iga vita (eller vad det heter, Palomino?) som jag ska döpa till GoldHeart, Petra ska spara till den nya svarta som hon ska döpa DarkHunter. Sen sprang vi till Gallerian och kollade kläder och utrustning, men jag pajade upp det med ett nätverks fel förstås! Hahahaha! Jag skulle ändå inte handla något där i alla fall efter som jag "sparar" inte många veckor kvar tills jag ska få min lilla GoldHeart! ♥
 
 
Oops! Någon råkade visst trilla lite xD ♥ Och jag älskar också hur jag fångade bilden exakt när min spelare tittade ner åt det hållet också! xD ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Shywater.se

Detta är en blogg om StarStable Online. Tankar och åsikter, klubbar, kläder, vänner och uppdrag!

RSS 2.0