Klubbar hit ch Klubbar dit!

Jo, Jag har skrivit att jag har gått me
 
 
d i Silly Brothers, men nu så vill vi i SbS och PxP återförenas och bara bli en enda stor och mysig klubb! Pingu (Nikki Raincamp) är ägaren ofc. Och Maär ledare.. med Pingu. xD Denna text blev vist lite flummig. MEN VAD GÖR MAN? Antagligen kommer jag vara kvar i PxP länge nu och hoppas det varar ännu längre! För nu har lagt till en kategori "Pixel Penguins" och jag kommer att lägga upp inlägg om eventen regelbundet och när jag känner för det helt enkelt! Och nu har jag blivit Ridlärare i terräng och det är ju också min favorit gren!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Shywater.se

Detta är en blogg om StarStable Online. Tankar och åsikter, klubbar, kläder, vänner och uppdrag!

RSS 2.0