EveningStar

May it be an Evenstar, shines bright upon us! LOL jag har köpt en ny pålle! suprise.... Det är en Cinga Cinga ponny!! okej det är en Chincoteague ponny, ja jag kopierade och klistrade in namnet XD hahhahah kommer aldrig lära mig stava det där dumma namnet. Liksom jag kan prata Alviska men inte säga en dum hästras xD  Jag har liksom sett Sagan om ringen så många gånger att jag lärt mig alviska. Jag älskar sagan om ringen och det finns ett halsband där som heter evenstar! och det var därför jag döpte min ponny till Eveningstar för att jag är en liten lotr nörd XD Det är ett litet ung-sto FILLY!!! <3 hon är så himla söt. Till minne MiniPrince <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Shywater.se

Detta är en blogg om StarStable Online. Tankar och åsikter, klubbar, kläder, vänner och uppdrag!

RSS 2.0